SPOR SALONUNDA NELERE TAKIYORUM



Spor yapmak güzel, yararlı bir şey. Ama gevşetmesi, deşarj etmesi gerekirken gerdiği, sınır ettiği de oluyor bazı tipler yüzünden. Ben mi takintiliyim diyorum, evet takintiliyim da bunlar da çok sınır bozucu ayol… Bu tipleri tanıyalım:

 İşgal taburu:

 Malumunuz değişik sınıflar oluyor; yogası, pilatesi işte zumbasi total bodysi… Bu sınıflarda hoca eşliğinde genelde müzikle bir takım haraketler yapıyorsunuz sinifca. Genelde gayet keyifli geçmesine rağmen sınıfa sonradan gelen birinin tam önünüze gelip, hocayı görmenizi engellemesi mesala çok sınır bozucudur. Artık hocayı göremiyor ve hareketleri takip edemiyorsunuzdur. Bu durumda saçmalamaya ve hareketleri kaçırmaya başlarsınız, üstüne üstlük hareket alanınız iyice daralmıştır bu da sizi ayrıca gerer, bir de artık kafanızı ne hareketlere, ne de hocaya verebilirsiniz. Artık tek düşündüğünüz önünüzdeki tıp için kurguladiginiz acı dolu söndür.…

 Atletli erkekler:

 Şimdi hocalar giyiyor, aslında onlar da hiç kullanmasa, dünya üzerinde erkeklerin atlet giymesi yasaklansa (tamam kazak altına falan olur, gomlektir ne bileyim sweatshirttur orda olduğunu bilmediğim, varlığından bi haber olduğum bir atletle hiç bir sorunum yok çok şükür, zaten atlet teri alsın diye kıyafetin altına giyilen bir şey değil mi amacına uygun kalsın, birakiniz…) atletler toplu halde yakilsa, sürgüne gonderilse…
 İnanın bu sadece kıl görme meselesi de degil… Yakışmıyor, en tuysusunuze, en seftalinize, en guzelinize bile yakışmıyor. Çekilin surdan bozmayain göz zevkimi…

 Arada kalanlar:

 Yani böyle atletli erkekler gibi beni rahatsız etmeyen ama düşünmekten kendimi alamadığım, ders sırasında aklımda deli sorular dönmesine sebep olan bir başka mesele daha var? Yaw bazı kadınlar tanga ile nasıl spor yapmayı başarıyor yaw ? Ben mesela günlük hayatta da kulllanamiyor ve çok rahatsız edici buluyorum. Bunlar nası yapıyor? Taytlardan belli oluyor ordan biliyorum böyle sınıfta ister istemez öne doğru eğilirken, tam göz hizama geliyorlar, görülüyor. Neyse bir merakım olarak onu da bu köşede bırakıyorum.

 Cıbıldak sohbetler:
 Bir de soyunma odası meselesi var… Burda  mesela çok konuşuyor kadınlar. Daha da fenası sizinle de konuşmaya çalışıyorlar. Ya öğle aramda gidiyorum salona, rahatlamak, gevşemek istiyorum ya!!Hiç de umrumda değil senin küçük oğlanın o gün nasıl sictigi… Bunlar bence hiç konuşmadan duramayan tipler her yerde birileriyle konuşmak zorunda olan tipler, muhtemelen kendilerini çok sıkıcı bulduklarından kendileri ile kalmaya dayanamiyorlar. Merak ediyorum erkekler de durum böyle mi?

 Bir de sak sak sakız cigeneyen bir manyak var ama bu bir spor salonu çeşidi değil sanırım , yanımda sakız cignenmesinden aşırı derecede rahatsız olan benim, sabrimin dennemesi için göklerden gelen bir sınav sanirim… Adam en zor hareketleri yaparken bile ağzını yarım metre açarak sakız çiğniyor ve ben ağzın nasıl o kadar acilabildgine takılıyor, dersi kaçırıyorum L

Yorumlar

Popüler Yayınlar