Posted by : B.Derya Eylül 01, 2014




gecen gun gazetede gordugunpm bir haberden etkilendim... kadin 2
yildir saclarina sampuan surmemis. saclari cok saglikli
gorunuyordu. Her gun dus alan bir insanim. oyle dusa girdim
aman saclarima su degdirmeyim falan da yapamiyorum cunku kendimi
dusa girmis gibi hissetmiyorum kafamı yakamadigimda. ama her gun
sac yikamak da saclari yipratiyor bu da bir gercek. bende bir
hafta hic sampuan kullanmamaya karar verdim. bakalim bir
haftanin sonunda nasil olacak. sampuanlar sac temizleme oxin
vazgecilmez mi yoksa modern dunyanin bize dikte ettigi bir baska
bir yalan mi?

Düzeltme: Deney başarısızlıkla sonuçlandı. 3 gün dayandım ama 4. gün pes ettim. şampuan kullanmadığım süre içinde saçlarım cok daha hacimli ve güzel görünüyordu. abartmıyorum kestirdiğimden beri böyle havalı olmamıştı ;) ama dayanamadım işte...

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Patlantisten Gelen - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -