Posted by : B.Derya Kasım 25, 2011

Budapeşte merkezdeyim. Saat neredeyse gece yarısı… Gece geç saatte varacağım için, transfer noktasına en yakın hosteli seçtim ilk gece için. Kısa bir aramanın ardından hostele ulaştım. Bir apartmanın bir dairesini hostel yapmış adamlar…Peki… Neyse ben kendimden eminim. Gıcık bir tip olduğum için biraz daha fazla ödeyip, 2 kişilik oda tutmuştum. Belki diğer yatak satılmaz da yalnız kalırım falan diye haller kuruyorum. Neyse kapıyı genç bi oğlan çocuğu açtı. İçerisi zifiri karanlık… Çocuk ışığı açtı. İçerisi full eşya. Her şey her yerde… "O ne lan? Koltukta bir şey kımıldadı. Aaaa o da ne kız yatıyor koltukta donuylan… Ne biçim yer la bura" derken İlk üç buçuk atmalar gelir… Neyse bu kız oğlanın kız arkadaşı. Yer yok bunlar da burada yatıo.. Bana ne canım… Ben odama geçeyim. Eleman hemen koltuğun yanındaki kapıyı açtı. Oda da 1 kişi değil 1den fazla kişi uyuyor. Horultulardan anlıyom çünkü ışık yok. İğrenç kokuyo la bura. Pis çorap beklemiş yemek arası bir şey. Ya da ikisi birden... "Laaa diyom elamana benim oda 2 kişilikti ya; bunlar da ne?" "Ya dio" bir şeyler geveliyo götoş. Ya diyom napcaz bu saatten sonra, mecbur burada kalcaz. Giriyorum odaya… Bildiğin pis ya.. Düşünün bana bile acayip pis gelen bir yer. Odanın içinde mutfak var. Tek tek saymadım ama 8-10 kişilik ranza. Yemiş yemiş bırakmışlar domuzlar. Pisler… Ayy ağlıcam gebermişim yorgunluktan. Neyse tuvalete gitmem lazım. Hadi onu artık anlatmayım. Eleman temiz çarşaf falan vermişti… Yani ben temiz olduğuna inanmak istedim. Koydum yatağa. Kıyafetlerimle yatım böyle cüzdanımız falan koynum alarak… Horlayanı, kokusu,iki de bir tuvalete gidip eskimiş yer döşemesini gıcırdata gıcırdata yürüyeni, durmadan öksüreni ve bu öksürüğünü “glup glup” su içerek kesmeye çalışanı... İşte bunların eşliğinde uyumaya çalıştım…Düşündüm bir de... Budapeşte… 2. dünya savaşında yerle bir olan Budapeşte… Dedim kendi kendime. Bu eski püskü apartmanda… Bu iğrenç dairede… Bu kadar insanla… Bir ranzanın alt katında... Leş içinde uyumaya çalışıyorum. Odanın panjurlarından sızan loş ışık… Sanki bir toplama kampı… Budapeşte’ye  hoş geldiniz. Tarihi bu hostelde hissedebilirsiniz….


Sabah erkenden uyanıp, yatak parsının yarısını verip arkama bakmadan hostelden kaçtım. Ha fotoğraf… Belki pisliği size biraz anlatabilir…

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Patlantisten Gelen - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -