Ev Güzel Peki Ya Ev Arkadaşları?

Evle ilgili düşük beklentilerim ev arkadaşlarım için de geçerliydi. Fransadan Leo ve Letonya'dan Kristiana zaten 2 ay önce gelmişlerdi.İlk geldiklerinde evde mutfak bile yokmuş. Onlar geldikten sonra yapılmış herşey. Ayy ben ne ağlardım kesin öylşe bir durumda, ne mızmızlanırdım.... Neyse biz yani İspanyol Marta ve Slovak Marjeta hazır eve geldik. Hmm ilk izlenim olumlu. İşte elemanlar:





İlk gün öyle tanıştık, biraz sohbet ettik. Herkes sıcak herkes yardımcı olmaya çalışıyor. Domuzluk hissettiğim kimse yok şimdilik. İşala böyle devam eder dedim kendime.

Şimdi 2 aya yakın bir süre geçti ve artık onlar için "İtalya'da ki ailem" diyorum. Evet öyle. Sanırım ev arkadaşları konusunda şanslıyım. Tam bu noktada elimizi kıçımıza götürüp kaşıyoruz sayın izleyici. Teşekkürler...

Yorumlar

Popüler Yayınlar