Bacchereto'da trekking-ilk pazar

Eski dost Fabbiano benim geldiğimi duyunca bizi trekkinge davet etmiş. Eski dost dediysem o İngilizce bilmez ben İtalyanca... Öyle birbirimize bakarak anlaşırız :) Nasılını ben de bilmiyorum. O beni sever ben de onu. Peki bu zulüm niye? Benim gibi bünyeye yapılcak iş mi Pazar günü trekking? Neyse ayıp olmasın diye gittik maaile. Kafamda sorular. Evimde mükellef pazar kahvaltısı varken bu yabancı memlekette ne işim var??? Bu duygularla kendime sallaya sallaya gittim Baccheretto'ya. Fabbiano'yu görmek çok güzeldi, kocaman sarıldık birbirimize, "come stai? tutto bene." tüm diyaloğumuz bundan ibaret...

Başladık trekkinge. Ay başlamasaydık.... Yürü yürü bitmez. Allam anlamadım zorları ne Pazar Pazar. Yokuş çık Allah çık! Meğer o kolay kısmıymış. Bir de inmesi varmış yaaa. Ayağımdaki koşu ayakkabılarıyla kendime küfrede küfrede indim. Aklımda evim, annemin kahvaltısı... Bunları düşünmyeip bu yürüyüşün bacaklarım ve kıçım için ne kadar faydalı olduğunu düşünmeye çabaladım. İşe yaramadı tabi. Öğlen 2 gibi bitti pokumun trekkingi. Bir pizza bile ısmarlamayıp bizi eve getirdiler. Aşk olsun...

Bacchereto Prato'ya arabayla 15-20 dk uzaklıkta çevresi dağlarla çevrili tipik bir Toscana kasabası. 5 yıl önce burda yaz kampında Legambiente ile çalışmıştım gene. Fabbiano'yu ordan tanıyorum. Çevredeki tepelere çıkıp (tabi yürümek için toto lazım) Toscana'ya kuş gibi bakabilirsiniz. 



Yorumlar

Popüler Yayınlar